czwartek, 27 sierpnia 2009

za miesiąc: maraton

Dokładnie za miesiąc (27 września) planuję wziąć udział w Maratonie Warszawskim. To będzie mój drugi maraton - w zeszłym roku pobiegłam w Poznaniu. W tym roku chyba jestem trochę bardziej wytrenowana, więc mam nadzieję, że pójdzie mi trochę lepiej.
W miarę regularnie przygotowuję się do tego biegu od połowy kwietnia. Staram się trenować w 4-tygodniowych cyklach - przy czym pierwszy, drugi i trzeci tydzień są coraz bardziej intensywne, a czwarty jest bardzo lekki.
Staram się biegać 4 razy w tygodniu, chociaż w szczególności w kwietniu i w maju wychodziły jednak 3 treningi. Staram się biegać co najmniej raz w tygodniu interwały (np. 5 razy po 5 min szybszego biegu, a pomiędzy bieg wolny) oraz podbiegi (ćwiczę na warszawskiej Agrykoli). Pozostałe treningi to biegi o stałym tempie, krótsze i dłuższe. Mniej więcej raz na miesiąc staram się biegać dłuuugi bieg (najdłuższy był około 37 km).

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz