czwartek, 27 sierpnia 2009

dotychczasowe przygotowanie

1) Z pośród trzech dyscyplin triatlonowych najlepiej mi idzie bieganie.
W miarę systematycznie biegam jakieś 1,5 roku osiągając na długich dystansach prędkość około 6min/km.
10 km biegam w około 53 minuty,
półmaratony (przebiegłam ich kilka) w około 1 godz. 55 minut

Kto biega ten wie, że takie wyniki to żadna rewelacja. Ale jest już coś.
Poza tym w zeszłym roku przebiegłam swój pierwszy maraton (w Poznaniu). Co prawda ledwie się doczłapałam na metę, ale bieg został ukończony.
W tym roku, dokładnie za miesiąc, zamierzam przebiec swój drugi maraton (w Warszawie).

2) Rower
Umiem jeździć :) Ale nigdy nie trenowałam. Jeżdżę sporo - do szkoły, potem na studia i do pracy z reguły jeździłam właśnie na rowerze. No i różne wyjazdy też na rowerze. Ale generalnie będę musiała dużo popracować. I muszę sobie kupić kolarzówkę, bo jak na razie jeżdżę na rowerze górskim.

3) Pływanie
Pływam kraulem, ale nie więcej niż kilka krótkich (25 m) basenów pod rząd. Moja technika jest do bani, przez co pływam mało efektywnie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz